Bramming Dec. 08

Besvar
Carsten M

Bramming Dec. 08

Indlæg af Carsten M » søn 07. dec, 2008 22:02

Det var årets fladeste terræn , den bakke der var, var fra cykel vask og til vejen, så det kunne der ikke klages over .de skove vi forventede at køre i var ikke eksisterende, den vind der var lovet var kommet for tidligt så det var der heller ikke noget af, regnen startede først da løbet var vel overstået så våde blev vi heller ikke , alt i alt en god dag ihvertfald for Brian og mig , vi hentede 9 poster og var inde i god tid , til gengæld svarede vi forkert på 7 spørgsmål , så vi må vist lige tage os lidt sammen og gå til frisør og løse kryds og tværs et par gange inden næste løb.´som er i Esbjerg første søndag i 2009

Vickie Kramer

Re: Bramming Dec. 08

Indlæg af Vickie Kramer » man 08. dec, 2008 11:42

Jens og jeg kørte også et rigtig godt løb - fik 8 poster, men missede desværre den 9. planlagte post - min skyld - jeg bander endnu! Og kom 3 minutter for sent!
Vi var inden løbet meget sikre på at det der med spørgsmålene ikke var noget problem, men kom i mål med meget få rigtige besvarelser, så det kan være vi skal lave en fælles læsegruppe med Carsten og Brian i julen :idea:

Ellers et rigtig godt arrangement.

Lars Fribo

Indlæg af Lars Fribo » ons 10. dec, 2008 19:00

Hej
Uffe og jeg har nu været med i 10 år, mindst..........og svarede denne gang rigtigt på de fleste, så gæt om det var held eller forstand :roll:
vi ses derude

Ege
Geografisk sted: Tommerup

Indlæg af Ege » ons 10. dec, 2008 19:50

Hej

Godt gået Lars og Uffe, det kan man da kalde en super præsentation. 7 point foran nr. 2......
Vh. Ege
2147 3082

Besvar