Debat: Hvor mange bruger egentligt forumet?

Her kan skrives om alt som ikke har forbindelse til de øvrige emner
Besvar
Brugeravatar
Kenneth
Geografisk sted: Vissenbjerg

Debat: Hvor mange bruger egentligt forumet?

Indlæg af Kenneth » søn 04. maj, 2008 21:03

Hej CMH´er

Det fremgår tydeligt hvem der er aktive på forumet, men hvor mange læser egentligt det der bliver skrevet, uden selv at debatere eller logge på?

Jeg har længe tænkt på følgende:
:?: hvor bredt rammer man med sit budskab?
:?: hvorfor er der ikke flere der deltager i debatten?
:?: hvorfor er alle medlemmer ikke tilmeldt......endnu?
:?: hvad kan vi gøre for at oplyse om fordelene ved forummet.
:?: skal forummet "bare" have mere tid for at "modne"
:?: er der nogen der ikke kender til forummet.

Selv synes jeg det er en kanon mulighed for at planlægge forskellige aktiviteter og debaterer træningsturen m.m. og der er meget gang i debatten, men synes personligt for få personer deltager.

Jeg vil opfordre alle der læser denne tråd til at komme med deres kommentar.

Mvh. Kenneth 8-)
Husk at træde igennem......også i svingene!

Carsten M

Re: Debat: Hvor mange bruger egentligt forumet?

Indlæg af Carsten M » man 05. maj, 2008 19:48

aktive brugere ?
personligt virker det ind i mellem lidt ensomt at være super bruger, da man ofte ikke får respons på indlæg og ikke ved hvem der har set aktuelle ture / aftaler, kan det virke lidt spændende at komme til aftalt tur man ved aldrig om der er 3 eller 23 ryttere , jeg tror at forum er i sin spæde start og at der bliver flere og flere der vil bruge det aktivt, jo mere vi som brugere snakker om det jo flere vil kikke med og efterhånden få lyst til at deltage i debatten,

Brugeravatar
PER
Administrator

Indlæg af PER » man 05. maj, 2008 21:19

Hej,

Der er faktisik ganske mange som er inde at se på siderne, hvilket også kan ses på antal visninger ud for hvert emne.

Der er mange som blot går ind og ser på forum uden at være oprettet. Denne funktion kan vi fjerne, så at man skal oprettes som bruger for at kunne se de emner som er på forum.
Det tror jeg personligt ikke er nogen god ide og mener som Carsten at det blot skal have tiden til at modne sig. Vi må huske at lave lidt reklame for forum når vi er samlet i klubben o.l.
Per Isaksen

Mobil 21 45 17 10

Allan Jensen

Indlæg af Allan Jensen » man 05. maj, 2008 22:27

Nu bringer i mit pis i kog !

Sidder i her på forum og tuder som små græde koner !

Alle som bruger forum er motionscyklister ikke PC nørder ! Så i kan ikke forventer alle svarer alle og skriver indlæg !

Så længe der aftalt træningstidspunkter til både race og MTB er der ingen behov for at melde ind om man kommer eller ej !!

Det man planlægger derud over bør interesserede selvfølgelig melde ind på hvis man ønsker at deltage !

Forum er et supplement ikke en erstatning for alt andet - Vi har faktisk engang klaret os uden - Bob-bob

Der ingen grund til at bringe folk som ikke bruger forum i forlegenhed.

Husk - Det er benene der skal tale i en cykel klub, ikke fingerne på tasteturet !

Rie

Indlæg af Rie » man 05. maj, 2008 22:41

Hej alle
Jeg synes, det er herligt at følge med i alle I aktive cykelrytteres planer - og ind imellem sender jeg da også et indlæg.. :?
Mht. indlæg har det jo stor betydning, hvor meget man i forvejen sidder og arbejder ved en computer. Men lad os da tage snakken om Forum, når vi cykler. På hold 3 er vi ræddi goe til at hyggesnakke OG køre stærkt - synes jeg da selv :roll:
Der er da ikke nogen, som tuder eller er grædekoner, synes jeg. Fint nok med en snak om Forums berettigelse. :)
Hilsen Rie

Brian M

Indlæg af Brian M » tirs 06. maj, 2008 20:43

NEJ allan der er ikke nogen der sidder og tuder men hvad jeg kan læse var det en forspørgelse ang
brug af forum

personligt er jeg ikke ret tit inde og kikke,det gør min kone
for mig da jeg ikke har ro i røv til at sidde bag pc´en
ret lang tid af gangen, men er der noget der er relavant for mig svarer jeg.

men du må da gerne sidde og tude over dit pis der koger

Brugeravatar
Kenneth

Indlæg af Kenneth » ons 07. maj, 2008 20:53

Skal vi nu ikke lige alle sammen bevare kammertonen........

........og skrive i et ordentligt sprog?

Mvh. Kenneth 8-)
Husk at træde igennem......også i svingene!

Jens Bang

Indlæg af Jens Bang » ons 07. maj, 2008 21:18

Hej alle sammen.
Jeg er inde og kigge på forumet langt oftere end jeg skriver indlæg. Mon ikke de fleste bruger det på den måde. Det er super når nogle af stifinderene har skrevet hvor turen går til og fra, så kan man forberede sig på hvor lang tid er vi væk og hvor langt der bliver hjem hvis man evt. for behov for at afbryde træningen i utide.
Forumet er især godt for minoriteter, (sommerMTB tosser) hvor fremmødet ikke er så stort.

Hvordan bruger jeg smilies/symbolerne?

Rene

Indlæg af Rene » tors 08. maj, 2008 06:31

Jens Bang skrev:Hej alle sammen.
Jeg er inde og kigge på forumet langt oftere end jeg skriver indlæg. Mon ikke de fleste bruger det på den måde. Det er super når nogle af stifinderene har skrevet hvor turen går til og fra, så kan man forberede sig på hvor lang tid er vi væk og hvor langt der bliver hjem hvis man evt. for behov for at afbryde træningen i utide.
Forumet er især godt for minoriteter, (sommerMTB tosser) hvor fremmødet ikke er så stort.

Hvordan bruger jeg smilies/symbolerne?
Hej Jens Bang

over i din venstre side er der smilies bare tryk på den du gerne vil poste så går det helt automatisk ;) ;) ;)

mvh Rene

Besvar