sletning af profil

Her kan du se regler for brug af CMH forum samt finde gode råd.
Overvejer du at blive medlem af CMH kan du få oprettet adgang til forum i 30 dage. Se nærmere info.
bkm

sletning af profil

Indlæg af bkm » fre 30. apr, 2010 11:11

bliver profiler slettet af nogen specielle årsager og i så fald hvilke ???????

bkm

Re: sletning af profil

Indlæg af bkm » ons 05. maj, 2010 17:08

det er ikke mange svar man får

Brugeravatar
PER
Administrator
Geografisk sted: Vissenbjerg

Indlæg af PER » tors 06. maj, 2010 08:00

Anonyme indlæg fortjener efter min mening ikke et svar, men nu fik jeg lige tid til at se lidt på profilen bag "bkm" og via de indtastede oplysninger, vil jeg formode at det er - Brian M - som er tilbage på forum.

Dit spørgsmål er nemt at besvare, da der var et antal medlemmer i klubben som meldte sig ud blev de slettet på forum. Ligeledes blev en del andre brugere på forum slettet og flere vil komme til, når jeg får tid til at klare opgaven. Forum er primært oprettet for brug af klubbens medlemmer, som også er dem der betaler for driften af dette.

Snart vil der også fremover skulle ansøges om at få lov til at oprette sig på forum, da der desværre er sket sabotage på flere fora igennem den seneste tid. En profil skal fremover også indeholde personens navn, da det kan være svært for den almindelige bruger på forum at se hvem der gemmer sig bag et kælenavn eller initialer.

Når man er oprettet på forum har man desværre mulighed for at kunne foretage forskellige indgreb og gener for dem som er oprettet på forum og derfor er det nødvendigt med strammere linier.

Jeg er ved at få lavet alle disse ændringer, men da der også skal være tid til både at passe cyklen og ens arbejde, går det ikke for stærkt.

Håber det gav dig svar på dit spørgsmål.
Per Isaksen

Mobil 21 45 17 10

bkm

Indlæg af bkm » tors 06. maj, 2010 10:21

okay jamen så må man jo blive slettet igen
Senest rettet af bkm man 10. maj, 2010 10:56, rettet i alt 1 gang.

Carsten M

Indlæg af Carsten M » lør 08. maj, 2010 12:36

lyder for mig helt ok. !!
jeg kikkede lige og der vil da blive slettet en del brugere når det effektueres. at man skal være medlem .!!
et spørgsmål ; hvor længe kan man så være bruger på forum , hvis man er i restance med kontingent betaling,
et spørgsmål mere; vil man så ikke have brug for en opdateret hjemmeside , så det er den der er klubbens ansigt udaf til og ikke et ( lukket ) forum.? og har folk udefra , så overhovedet brug for at kunne se forummet.
I den anden klub hvor jeg er medlem er forum delt op så der er en del der kan ses og bruges af alle og noget andet som kun kan benyttes af medlemmer .
Venlig hilsen Carsten M.

Brugeravatar
Niels Cigarmand

Indlæg af Niels Cigarmand » lør 08. maj, 2010 18:57

Tjae - jeg er også enig.

Men man skal lige huske en ting. Der er fuld adgang for alle ...... som gæst ....., og hvis man benytter lejligheden til at skrive hvem man er, får man da selvfølgelig et svar. Det er vel almindelig høflighed og sikkert en forglemmelse fra Brian ;) . Jeg gider personligt ikke svare en der ikke gider præsentere sig selv.

Vi bliver nødt til at beskytte forum fra uønsket oprettelse af brugere. Det gælder både her, hos LPdC og de andre Fora jeg kender til. Ellers bliver det uoverskueligt og sikkerhedsmæssigt problematisk. Hos LPdC kan man læse og skrive indlæg, præcis som hos os. Man skal dog godkendes som bruger præcis som hos os fremover. Hos LPdC har man valgt at enkelte strenge ikke kan læses af andre end medlemmerne. F.eks Taktik, meddelelser fra Bestyrelsen og få andre. Det er et valg som vi ikke har taget. Altså kan alt læses af alle og man kan skrive indlæg som gæst. Man får da selvfølgelig svar - hvis man præsenterer sig.

Hvorfor vi skal have nogle skjulte strenge har jeg svært ved at se, Carsten?

Jeg vil da gerne stadig høre fra tidligere medlemmer der hilser på og måske ønsker at køre en tur som gæst. De skal være hjertelig velkomne - hvis de præsenterer sig selv.

Vi ses i Rold.
Med venlig hilsen

Niels-Ove

Mobil: 42178584

Carsten M

Indlæg af Carsten M » lør 08. maj, 2010 20:17

ok Niels, men jeg tror at du misforstår det jeg svarede på var ikke om man skal svare en der er anonym..
men det jeg læser at Per skriver er at man ikke skal kunne bruge forum hvis man ikke er medlem . og der tror jeg at der vil opstå et hul...
Venligst C.M.

Brugeravatar
Niels Cigarmand

Indlæg af Niels Cigarmand » søn 09. maj, 2010 18:51

Næ - Carsten. Jeg tror ikke jeg misforstod dig.

Hele Forum kan og vil kunne læses af alle fremover, som nu. Man kan endda skrive et indlæg som gæst og får så svar, hvis man husker at skrive hvem man er.

Den eneste ændring jeg har forstået der kommer er, at man IKKE kan oprette en profil uden at denne godkendes. Lige præcis det samme er gældende på alle andre fora jeg kender.

Forskellen som medlem er at man kan logge sig ind og skrive private beskeder til hinanden. Men da vi ikke har nogen skjulte strenge ER det også den eneste forskel i anvendelse!

Jeg håber jeg nu har gjort mig mere forståelig :?
Med venlig hilsen

Niels-Ove

Mobil: 42178584

Carsten M

Indlæg af Carsten M » søn 09. maj, 2010 20:07

jamen jeg var ikke klar over at man kan skrive uden at lokke ind. !
men jeg er jo heller ikke inde i alt dette computer noget !
hver gang jeg vil skrive et eller aandet skriver den til mig at jeg ikke er lokket på . og beder om navn og kode
men det er nok bare min computer ( mig ) der gør noget forkert.
nå men der er da ingen grund til at gøre denne debat mere langhåret, da jeg tror at vi alle dybest set er enige om hvad man bør bruge forum til ,
Venligst C.M.

Brugeravatar
PER
Administrator
Geografisk sted: Vissenbjerg

Indlæg af PER » man 10. maj, 2010 07:02

Carsten - smid ikke din PC ud :!:

Alle skal i dag logge sig på med navn/kode for at kunne skrive et indlæg. Ved en fejl kunne man i Racer afsnittet faktisk indtil for nyligt skrive indlæg som gæst.
Det er det samt oprettelse som bruger der vil/er blevet ændret, udelukkende grundet sikkerhed.

Man kan stadig som gæst læse alle indlæg, præcis som hos LPDC.

Der vil dog blive mulighed for at gæster kan skrive en besked via Forum, men ikke under de enkelte grupper/strenge.
Per Isaksen

Mobil 21 45 17 10

Besvar