Squirt lube kædevoks

Her er det muligt af finde gode tips om cykling, vedligehold af cykel m.m.
Besvar
Brugeravatar
PER
Administrator
Geografisk sted: Vissenbjerg

Squirt lube kædevoks

Indlæg af PER » ons 10. dec, 2008 19:42

Rune fra Webike solgte mig en flaske voks til kæden og jeg må sige at det virker helt super.

Til min racer har jeg altid brugt voks som dels smører godt og så er det samtidig helt rent og tager ikke snavs til sig som olie gør.

Squirt lube er designet til ekstremt brug og skulle også modvirke "chain suck"

Jeg brugte dette første gang i tirsdag's til vores meget våde tur og kæden var efter afskylning med vand
helt ren uden noget skidt vedhæftet, men stadig belagt med voksen overalt. Med de tidligere smøremidler som jeg har brugt ville kæden have været afvasket og clean for alt som kunne smørre.

En flaske koster kr. 89,00 i Webike og det virker meget drøjt. Det påføres indvendigt på kæden og skal tørre nogle minutter, for derefter igen at få en tur.

Prøv det.......... Squirtlube

Tekst fundet hos importøren:.
Squirt Lube er en lille revolution indenfor kædesmørremidler. Squirt er en voks/vand opløsning, som indeholder 40% voks, hvor andre voksbaserede midler ligger mellem 15 og 20%. Da Squirt ikke indeholder opløsningsmidler, men er vandbaseret og dermed har en længere tørretid, bevirker det sammen med det høje voksindhold, at der kommer mere voks ind i kæden hvor det gør gavn.

Squirt laver en meget tør hinde på din kæde, hvilket bevirker at snavs og skidt ikke bliver tiltrukket, med meget længere kædelevetid til følge.

Squirt er lugtfri, ugiftigt og det mest miljøvenlige kædesmørremiddel på markedet. Faktisk bliver det ifgl. tests nedbrudt mere end 80% på 28 dage i naturen!
Per Isaksen

Mobil 21 45 17 10

Besvar