Les 3 Ballon løbet i Alsace 8/6-13

Her finder du information om løb på Racer cykel
Besvar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Brugeravatar
Lars Ulrik
Geografisk sted: Tommerup St.
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Les 3 Ballon løbet i Alsace 8/6-13

Indlæg af Lars Ulrik » man 03. dec, 2012 21:03

Ulrik og jeg har taget springet og meldt os til endnu et løb i Frankrig.
Les 3 Ballon løbet er på 205 km og 4300 højdemeter.

Og det kunne da være kanon hvis der er andre i klubben der kunne ha' lyst til at prøve sig af sammen med os.
Det kunne måske lige frem blive en klubtur...!!??

Det er meningen at køre i egen bil og der er endnu 1 plads i min bil - så først til mølle...

Se linket som fortæller meget mere om løbet.
http://mizuchi3.blogspot.dk/2012/06/les ... llons.html

Lars Ulrik

Brugeravatar
Kenneth
Geografisk sted: Vissenbjerg
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Les 3 Ballon løbet i Alsace 8/6-13

Indlæg af Kenneth » fre 07. dec, 2012 15:18

7-8 nedkørsler lyder da fristende :shock:
Husk at træde igennem......også i svingene!

Brugeravatar
Lars Ulrik
Geografisk sted: Tommerup St.

Re: Les 3 Ballon løbet i Alsace 8/6-13

Indlæg af Lars Ulrik » man 10. jun, 2013 14:55

Hej alle,
tja jeg håber det bliver til en rejsebeskrivelse lidt senere - men I skal da ikke snydes for lidt hårde facts har og nu.

Kørt i bil: 2575 km.
Kørt på cykel: 3 x 218 km (+ det løse)
Ulrik: 8 timer og 13 min = Nr. 479 ud af 2583 gennemførte.
Lars Ulrik: 9 timer og 47 min = Nr. 1570.
Frank: 11 timer og 13 min = Nr. 2194.

Vi havde en kanon tur - mandehørm på "alle" planer.
Løbet kan varmt anbefales - ja vi er endda nogle der syntes det var hårdere end "La Marmotte" - lige noget for Hans Erik :-)

Vi ses derude
VH Lars ULrik

Besvar