Sæsonafslutning d. 23. oktober kl. 19.30

Sæsonstart for MTB er tirsdag d. 24.oktober kl. 17.30 fra Fyrtårnet
Klubarrangement i Fyrtårnet d. 24. oktober kl. 19.30
Besvar
Ege
Geografisk sted: Tommerup

Sæsonafslutning d. 23. oktober kl. 19.30

Indlæg af Ege » søn 21. okt, 2018 17:13

Så er vi gået i vintermode og det fejrer vi med spisning tirsdag d. 23. oktober. Klubben inviterer til en gang biksemad i Fyrtårnet kl. 19.30 hvor jeg håber at se de fleste.
Her kan vi også tage en snak om hvad forventningerne er til sæsonen, så det er en rigtig god ide at møde op

Der er bl.a. forslag om at bytte mødested her i vinter

Af arrangementer her i efteråret er der på nuværende tidspunkt følgende:
• Opstart af vintersæson d. 23. oktober
• Gymnastik hver onsdag fra d. 31. oktober kl. 19.00 - 20.30 i Fyrtårnet
• Juleafslutning d. 25. november på Vissenbjerg Kro

Vintercuppen starter d. 4. november, i år er tilmeldt 5 hold fra klubben (Hein og Steen, Lars Ulrik og Ole, John og Kim, Arne og Susanne samt Kirsten og undertegnede). Jeg hørte i går om en som kunne være interesseret, så hvis der er en som gerne vil prøve at deltage er der måske endnu en mulighed, men lad mig høre hurtigst muligt
Vh. Ege
2147 3082

Brugeravatar
Heine
Geografisk sted: Vissenbjerg

Re: Sæsonafslutning d. 23. oktober kl. 19.30

Indlæg af Heine » søn 21. okt, 2018 17:19

Kommer..
MVH Heine
21695227

Brugeravatar
Heine
Geografisk sted: Vissenbjerg

Sæsonafslutningsaften ......

Indlæg af Heine » ons 24. okt, 2018 06:52

Vi var en 14-16 stykker af klubbens 60 medlemmer, som var fremmødt til Fyrtårnet´s gode biksemad, jeg synes det er ærgerligt, at ikke flere har lyst/tid til lige at samles, når der afholdes noget i klubben, hvor man ikke engang får sved på panden..
Det var forslag om et MTB arrangement i Nyborg på Søndag, hvilket der ikke var opbakning til.
Der var også forslag om en søndag at flytte træningen til sporene i Langesø, evt. med lidt frokost, hvilket der var interesse for , så det tror jeg da vi kommer til at høre mere til, det er da dejligt.
Så var der også forslag om en fælles klubtur Mallorca, Harzen ??? Torben prøver at se på mulighederne i Harzen, stort skulderklap til ham..

Så faldt snakken på, hvorfor kommer folk ikke og cykler i klubregi, hvorfor møder vi de andre alene ude på vejene, hvorfor vil de hellere køre alene??
Yvonne, brød stilheden, og fortalte at der flere gange har været slået grupper sammen og hastigheden deraf bliver højere for dem i den ene gruppe, hvilket ødelægger det for dem(det har før været sagt). Det synes jeg ikke at Yvonne(og vi andre) fik en ordentlig afklaring på, hvordan dette skal håndteres, det er så ærgerligt, hvis folk ikke har lyst til at møde op af sådanne grunde og vi får svært ved at trække nye til.
Der er også medlemmer i den anden ende af skalaen, som synes de ikke får det ud af det, som de forventer, Jeg håber at det bliver klart for alle, hvor stærkt der køres i den forskellige grupper og at det bliver mere kontant, så folk er med i de rigtige grupper!!

Vi ses ..
MVH Heine
21695227

Steen Hansen

Indlæg af Steen Hansen » ons 24. okt, 2018 08:07

Klasse tak for referat ;)
Hilsen Steen Hansen
61 60 33 05

Ege
Geografisk sted: Tommerup

Indlæg af Ege » tors 25. okt, 2018 07:05

Fint med referatet Heine, tak.

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt fra de medlemmer som ikke deltog, er der ikke interesse, passer tidspunktet ikke eller hvad kan bringe dig frem til mødet. Jeg ved der var nogle få stykker som meldte fra pga. arbejde, men de fleste har ikke reageret på indkaldelsen og det da jeg gerne så at en hel del flere deltog vil jeg opfordre til at komme med hvad der kan ændres for at DU kommer

Svar gerne på forum eller facebook
Vh. Ege
2147 3082

Besvar