Vintercup søndag d. 7 marts i Dalby

Besvar
Ege
Geografisk sted: Tommerup

Vintercup søndag d. 7 marts i Dalby

Indlæg af Ege » tors 04. mar, 2010 20:36

Her ved året sidste vintercup skal nummerskiltet afleveres. Hvis der er nogen som ikke kommer kan jeg evt (eller en anden ) tage det med hvis vi får det.
Vh. Ege
2147 3082

Ege
Geografisk sted: Tommerup

Re: Vintercup søndag d. 7 marts i Dalby

Indlæg af Ege » søn 07. mar, 2010 17:54

Det var så sæsonnens sidste afdeling, den blev kørt på Fynshoved med udgangspunkt i Dalby.
Ud over placeringer i afdelingen var der også samlede placeringer at slås om.
I afdeling L lå Rie og Annemette på den samlede andenplads. Selvtilliden var i top, de stillede ikke op og beholdt pladceringen :o
I klasse J have Arne og Sussanne og en andenplads før sidste afdelig. Førstepladsen var suverent afsat, så det var kun et forsvar af andenpladsen der var i spil. Arne og Sussanne var godt forberedt med læsning af lokalhistorie fra Fynshoved og der var også fuld check på den nyligt udvalgt regering. Desværre var der ingen spørgsmål i disse kategorier, men der gjorde ikke noget. De vandt klassen og satte også de suverende 1'ere fra Baghjulet på plads. :lol: :lol:
I afdeling I var der tæt opløb før dagens afdeling. Tre hold havde hver en 1. og 2. plads (John & Helle + Kirsten & Ege), så det lå til at dagens vinder ville tage den endelige førsteplads. Vi startede som de første af de tre. Efter vi fik kortet og lagde en plan lagde vi fra land. Kirsten var opsat på at give den en ordenligt skalle, så det var med fuldt tråd i pedallerne samtidig med et gearskift. Det var mere end cyklen kunne klare, kæde sprang og hang bagefter cyklen :evil: :evil: . Inden jeg rigtigt fattede hvad der var sket, var orden om at køre solo givet, så det var bare af sted over stok og sten. Kirsten var så heldig at rende ind i Jens som fiksede kæden, så hun kunne komme mig til undsætning på ruten med de drilske spørgsmål. Hun nåede at køre over 20 km på den begrænsede tid. Jeg nåede 10 poster, så det var OK, selv om det holdt hårdt hjemad i modvinden :oops: :oops:
Resultatet i klassen var en suveren 1. plads hele 9 point foran nr. 2 :D :D
Det samlede resultat blev en 3. plads til Helle og John, mens vi fik førstepladsen.

Ser vi på årets resultat er der vist noget for mændene at tage fat på. På alle vores podiepladser er der piger indvolveret :o :o så der er noget at revancere til næste sæson. Måske skal der læses lidt mere på kortet før ruten udstikkes, ellers er det bare måske fordi vi ikke får læst Se&Hør m.m

Vi har i år haft 22 deltagere med i vintercup, så med 4 podiepladser må det være et godt resultat for klubben

Tillykke med sæsonnens placeringer og vi ses til næste sæson
Vh. Ege
2147 3082

Carsten M

Indlæg af Carsten M » søn 07. mar, 2010 20:42

Hjertelig tillykke med de fine placeringer i denne sæsson. ( GODT GÅET )
uden overhovedet at være i nærheden af en placering vil jeg da lige sige at Janne og jeg er yderst tilfreds med årets vinter cup og da vi ligger på en placering som nr 11 i klassen er vi selv meget tilfredse, og ikke mindst har vi haft 5 gode oplevelser sammen , Ægteskabet holdt og cykle glæden er intakt.
Ses C.M.

Brugeravatar
Line
Geografisk sted: Vissenbjerg

Indlæg af Line » søn 07. mar, 2010 20:45

Også et stort tillykke med de flotte placeringer i årets vintercup fra os.

Hans Erik og Line.
Med venlig hilsen Line
23288882

Besvar